حضور ۱۴۰ استارتاپ در مرکز نوآوری پست

تبلیغات بنری

محمد محمد او گفت: “بسیاری از شرکتهای خلاقانه و خلاق در حال حاضر در کشور هستند ؛ پیام های ملی در این چرخه ، و همچنین از طریق این شرکت ها به شما امکان می دهد تا توسعه و گسترش دهید. زنجیره ای از محصولات خلاق و حرفه ای.

U: ما به عنوان یک استراتژی عالی در برنامه های مدیریت جدید اداره ملی پست ، سطح توسعه و سرمایه گذاری در فرآیند اجرایی و عملیاتی و همچنین سطح تولید را افزایش می دهیم. از طریق این جاده و رسانه های اجتماعی برای آخرین مصرف کننده و کاربران مشابه خدمات ارائه دهید. اندازه گیری نیازهای بخش های مختلف بازار و ارائه خدمات تخصصی برای آنها.

احمدی: پیام های عادی یک بستر بزرگ از بستر توزیع برای گروه های جامعه هدف جامعه هدف است. خالق و شرکتهای نوآورانه.

همانطور که معاون وزیر خاطرنشان کرد ، ما باید تأکید کنیم که ما یکی از اهداف اصلی پست ملی پستی هستیم: ما مسئله بعدی هستیم که بر روی پست ملی متمرکز شده است ، بیشتر به شرکت های نوآورانه برای تبدیل ایده ها به محصولات. در دو یا سه ماه گذشته ، برخی از مراحل خوب ، از جمله استفاده از کنوانسیون روبات های تحلیلی و حمل و نقل در کرمانها.

این گفت: ما هنوز توسط مرکز همکاری نوآورانه منطقه ای تأسیس نشده ایم ، اما به زودی.

مدیرعامل شرکت ملی پستی گفت: “البته برخی از این شرکت ها با دشواری کار موازی انجام می دهند. شما باید این مشکلات را در نظر بگیرید و در مورد آنها فکر کنید.

بیشتر بخوانید

مشکل کارت سوخت با انتقال زیاد اتومبیل همراه است

در مورد توزیع توجه به کارت های سوخت و توزیع مشکلات آن: “بومیان که به طور طبیعی در سایر اسناد مالکیت مشاهده می شوند ، به انتقال باز می گردند.” تعداد نقل و انتقالات اتومبیل زیاد است. کارت در واقع به یک آدرس داده می شود ، اما در این میان کارت تولید می شود و در صورت تهیه ، انتقال پول دیگری نیز وجود دارد ، البته باعث ایجاد مشکلات جدید می شود.

“من حدس می زنم ، شش ماه پیش ، ما و مسئله ما و کارت های سوخت که به فضای بهینه رسیدیم و به بهینه ترین مکان رسیدیم. یکی از آنها در گذشته مشکلاتی ایجاد کرده است.

معاون وزیر ارتباطات افزود: “اکنون کارت سوخت به صورت آنلاین تهیه شده است تا فرآیندهای پلت فرم مربوطه را برای ثبت نام تغییر دهد.” گاهی اوقات فرآیند تولید کارت می تواند روند را طولانی تر کند ، اما همانطور که می دانم وضعیت در وضعیت فعلی خوب است.

احمدی می گوید: اگر شخصی یا آدرس او بلند شود ، 4 ساعت طول می کشد تا به متقاضی مراجعه کنید. طبق این موارد ، توزیع مجدد بخش کارت سوخت حدود 2 ٪ و سایر خدمات 2.5 ٪ است.

رقیب بخش خصوصی نیست

وی گفت: “ما اعتقاد نداریم که اکنون ادامه خواهیم داد.”

احمدی سؤال دیگر این است که اگر می خواهیم با بخش خصوصی رقابت کنیم ، زیرا شانس محدود است و نیازها بسیار متداول است. علاوه بر این ، مدیریت ، فریم ها ، قوانین و مقررات شرکت اجازه آن را نمی دهد.

معاون وزیر ارتباطات خاطرنشان كرد: رقابت برای بازار محدود است. ما هنوز حداقل 5 بار در بازار که در حال صحبت هستیم ، نداریم ، بنابراین باید کمک کنیم. در حقیقت ، ظاهر و سیاست پیشنهاد ملی شرکت پستی برای رقابت ، حمل و نقل و کار مشترک.

احمدی افزود: “در بعضی از بخش ها ، هزینه های ذخیره سازی شبکه بسیار زیاد است ، مشارکت استراتژیک با شرکت های بخش خصوصی ، زیرا بخش خصوصی در این زمینه هوشمند است و قیمت نهایی کاهش می یابد.”

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری iraneconomist

دیدگاهتان را بنویسید