دومینوی گرانی در بازار: نوبت به افزایش قیمت لوازم خانگی رسید

تبلیغات بنری

به گفته اقتصاددان ایران ، به گفته اقتصاددان ایران ؛ اکبر پازوکی گفت: رئیس کمیسیون تخصصی اتاق بازرگانی ایران ، با در نظر گرفتن خرید خرید مردم ، گفت: “با توجه به کاهش مردم”.

“از طرف دیگر ، افراد بعید به دلیل تبلیغات گسترده مغازه های بزرگ از بازار خریداری می کردند و کمتر احتمال خرید پول بیشتری را داشتند.”

قیمت لوازم خانگی Pazushi: به دلیل تغییر در نرخ ارز ، قیمت تجهیزات داخلی را افزایش داد.

رئیس انجمن تجهیزات خانه: رشد قیمت بین کالاهای مختلف متفاوت است ، اما میانگین آن منجر به کاهش 5 ٪ در نیروی خرید شد.

پازوکی گفت که او در بازار مفقود شده است. ما محصولات زیادی داریم نه خریدار. متأسفانه ، برخلاف چندین سال از سال جاری ، لوازم خانگی بوی ندادند و تقاضا به شدت کاهش یافته است.

منبع: مهر و موم

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری iraneconomist

دیدگاهتان را بنویسید