سید جعفر هوشمی ؛ 300 مین شورای شهر تهران در 300 مین جلسه 300 اسلام کریموف گفته می شود: با توجه به ماهیت این زمینه ها ، میزان واقعی وسایل نقلیه شخصی در این مناطق ، نیاز به نگرانی ، نیاز به کاهش دسترسی به اتومبیل های خصوصی در این موارد مناطق و همچنین معرفی وسایل نقلیه شخصی در این مناطق افزایش یافته است. پذیرش تقاضا حمل و نقل عمومی.
وی ادامه داد: با توجه به میزان اصلی توضیحات و اعتراضات قانونی ، 2 امتیاز در مبلغ 2.9 ٪ در 4.9 ٪ در 4.9 ٪ ، با در نظر گرفتن مبلغ اساسی سال.
براساس منطقه ایجاد ترافیک ، تنها 5 درصد از Tornan به برنامه ترافیک دسترسی دارند و 4 نفر در Tortric به دلیل محدودیت حمل و نقل نمی توانند وارد این منطقه شوند.
رئیس تهران گفت: “البته ما شبکه های مترو و اتوبوس را با ایستگاه های مترو محدود کرده ایم و به عنوان مثال ، قیمت پکن بیشتر است و فقط تعداد خودروها را باید به هر شهر اضافه کرد. سال “
وی ادامه داد: طبق چهار برنامه ، ترافیک باید مورد بررسی قرار گیرد و ساختار سنتی قدیمی دیگر بحران اصلی شهر را نادیده نمی گیرد ، زمان جلسات مسافرتی ، مکان ، تعداد و نوع مسافران و از نوع حمل و نقل حرکتی و دیگران استفاده می کند بشر بر اساس مبنای ما می گوییم ، باید مطابق با این محدودیت ها مورد استفاده قرار بگیریم.
عدالت نشان می دهد که می گوید نباید محدود به پلاک شهر باشد. در شهرهای دیگر پذیرفته نشده است. و این منجر به سوءاستفاده از قانونگذاران می شود و دولت باید برای اصلاح برخی از این ناآرامی ها به این موضوع بپردازد.
وی خاطرنشان کرد: از آنجا که سایر شهرهای کشور مجاز به جمع آوری هزینه هواپیماهای ترافیکی نبودند ، منجر به سوء استفاده گسترده و تجزیه در تهران شد.