کسب رتبه برتر "بانک سپه" در جشنواره فرهنگی و اقتصادی آگهی‌های بازرگانی صداوسیما

تبلیغات بنری

پیروز شدن بانک سپاه در جشنواره فرهنگی و اقتصادی برای تبلیغات تجاری

بانک سپه در دومین جشنواره پیاپی فرهنگی و تجاری با آراء ایران با شعار “آگاهی از تبلیغات” دومین عنوان پیاپی کسب کرد و مجسمه برند را بدست آورد.

با توجه به بانک اطلاعاتی اطلاعات بانک SEPAH ، دومین جشنواره اقتصادی اقتصادی سازمان تبلیغات تجاری با شعار “تحقق تبلیغات” در 7 و 8 فوریه با حضور رئیس جمهور و مدیران ارشد در رأی ایران و شرکت های موجود در این کشور زمینه های صنعت ، خدمات ، فناوری ، اطلاعات و ارتباطات در مرکز بین المللی کنفرانس آمریکا برگزار شد ، سپاه با بالاترین امتیاز جشنواره اقتصادی فرهنگی ایران کسب کرد.

در این جشنواره ، دکتر مصطفی Burhaphakan ، عضو هیئت مدیره و رئیس هیئت مدیره گزارش در بانک سیبا ، مجسمه جشنواره و قدردانی از صدای آمریکا را دریافت کرد.

موفقیت سپاه در این دوره ، تبلیغات نوآورانه در زمینه طنز وام بود که موفق به جذب توده ها و انتقال پیام به جامعه شد.

این رویداد توسط کارشناسان صنعت تبلیغات در بخش های مختلف رقابتی از این جشنواره ارائه شده است که هشت سمینار تخصصی با تبلیغات صنعتی اطلاعاتی و مبتنی بر محتوا دارند.

از طرف جشنواره ، نمایشگاه تخصصی صنعت تبلیغات با بزرگترین گروه های تبلیغاتی برگزار شد.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری iraneconomist

دیدگاهتان را بنویسید