مرکز توسعه کسب‌وکار «صنعت ۴» در دانشگاه تهران گشایش یافت

تبلیغات بنری

به گفته گروه علمی صفر ایران ، دانشگاه تهران و اصفهان ، اصفهان ، چهارشنبه ، 16 فوریه ، صندوق ، صندوق تحقیق و فناوری ، صندوق علمی و فناوری. تعداد و فعالان صنعتی آغاز شد.

رئیس دانشگاه “صنعت 2” همکاری فعال با مرکز توسعه تجارت صنعت 2 و صنعت و تغییرات دیجیتالی در مراسم این مرکز نوآورانه است. بشر

دستیابی به سخنرانان ، صنعت دانشگاه و فولاد ، متخصصان راه حل های پویا ، صنعت مهندسی و فولاد و آموزش مهارت ها و پذیرش دانشجویان ، دسترسی به بازار کار و غیره. برای بهینه سازی روابط بین الملل و حمایت از همکاری در زمینه صنعت 2 پارک علوم و فناوری تهران است.

وی گفت: “افتتاح این رویداد شگفت انگیز و مرکز تشخیص صنعتی ارتباط آزاد بین دانشگاه و صنعت است.”

در نتیجه پتانسیل بالای تهران ، دانشگاه ، به همراه مسئولیت اجتماعی دانشگاه ، پاسخگویان اجتماعی دانشگاه و البته 5 شرکت واقع در پارک ها. تعامل تکنسین ها برای حل مسائل اصلی فناوری کشور است.

صنعت یا انقلاب صنعتی چهارم چیست؟

از دهه 1980 از دهه 1980 ، جهان با فناوری های جدید و متنوع مانند تعدادی از فناوری های جدید و متنوع مانند نوآوری در خط مونتاژ و رایانه ها شناخته شده است.

این اخبار باعث افزایش بهره وری و کارآیی شبکه ها در زمان های تاریخی شده است ، اما همچنین نحوه تولید کالا و نحوه انجام آن را ایجاد کرده است.

ما در حال حاضر در چهارمین انقلاب صنعتی هستیم که اکنون 4.3 هستیم و از فناوری هوشمند استفاده می کنیم ، اتوماسیون ، نظارت و زنجیره های عرضه را تجزیه و تحلیل می کند.

سیستم های هوشمندانه الگوریتم های جمع آوری شده رایانه برای کنترل و کنترل اینترنت صنعتی اینترنت صنعت (AIFE) و مشکلات فیزیکی. مانند ماشین آلات ، روبات ها و وسایل نقلیه پشتیبانی می شود.

صنعت 1 “هوشمند” در زنجیره تأمین ؛ تولید و کارخانه های هوشمند ، در صورت وجود انبار هوشمند و تدارکات و لجستیک ، در زمینه های مختلف (iOS) به سطح کاملاً جدیدی دسترسی پیدا کرده اند و به اطلاعات عمومی و معرفی سایبر سیستم ها دسترسی دارند. این است

در حقیقت ، در این زمینه یک رویکرد جامع و مناسب برای بخش های دیجیتال و دیجیتال ، شرکا ، فروشندگان ، فروشندگان ، فروشندگان و استفاده فیزیکی ارائه می دهد.

صنعت همچنین به صاحبان مشاغل این امکان را می دهد تا جنبه های مختلف عملکرد خود را بهتر مدیریت و درک کنند و آنها را درک کنند و بهره وری را افزایش دهند و در نمره افزایش دهند.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری iraneconomist

دیدگاهتان را بنویسید