تهران به جز آلودگی هوا، تمدنی تاریخی دارد

تبلیغات بنری

به گفته اقتصاددان ایران ، به گفته اقتصاددان ایران ؛ Abbos Abad ، اولین مجله تهران ، 18 مین مجله مجله تهران مجله تهران مجله Tehran مجله 18 مجله ، فرهنگ و گردشگری Abbos است. این محافل منطقه ای کوتاه ، مانند نمایشگاه های بین المللی گردشگری ، از مجله ، تهران و تهران پشتیبانی می کنند و امروز ، شهر تهران و تهران و تهری نتیجه تلاش رسانه ها و فعالان گردشگری است. نتیجه آموزش و تحقیق و شهر باید نقطه عطفی در گردشگری گردشگری باشد ، بنابراین من از رسانه ها و منتقدین برای انتقاد از این مجله تماس می گیرم.

با تأکید بر اینکه مدیر تهران ، رئیس مجله ، این مجله توسط مطبوعات و جاذبه های مجله و توجه گردشگری شهر مجوز دارد و امیدواریم در زمینه تحقیق و اطلاعات در تهران باشد.

معاون گردشگر ، معاون مدیر گردشگری ، دارای تمدن تاریخی قوی و علاوه بر آلودگی هوا ، با جذب بسیاری از معماری های گرانبها ، و همچنین درگیری گردشگران داخلی و خارجی ، همه جاذبه های مؤثر در انجام کار مؤثر است. بشر

این می گوید که ما در زمینه گردشگری پتانسیل زیادی داریم ، “ما در این زمینه تعداد کمی داریم” ، تهران خوکیمیات خوکیمیات در این رابطه.

رئیس شورای شهر تهران تهران ، شورای شهر تهران: “تهران صدها پیشنهاد توریستی و وراثت دارد ، اما ما نتوانستیم این دستورالعمل ها را معرفی کنیم و شهروندان را به شهروندان داریم که نتوانستیم معرفی کنیم. تهران هنوز یک منبع است. شهرها همیشه سعی می کردند این مکانیسم را در قالب یک سازمان توریستی و حفظ این ویژگی ها فراهم کنند.

با توجه به موانع مربوط به میراث خصوصی در تهران ، این است: “ما باید برای میراث خصوصی و صاحبان خصوصی باغ های موجود قوانین سختگیرانه ای را بررسی کنیم.”

گردشگری تأمین اجتماعی (XIGTA) ALEDASHA یک دریاچه همچنین به معنای دعوت به دیدن این مجله است که باعث می شود اعضای سرمقاله و کار روزنامه نگاران سخت تر باشند. هر شماره از این مجله ، جاذبه های جدید از تهران باید در تهیه مردم برای دیدن مکان های توریستی شهر گنجانده شود.

وی افزود: هیئت تحریریه این مجله وجود یک تیم حرفه ای را نشان می دهد و فکر می کنم این مجله به انگلیسی ترجمه شده و به گونه های خارجی و سفارتخانه ها ارسال می شود. “

مجتمع های گردشگری برای تأمین اجتماعی همچنین از فعالیت با “طبیعت عالی” خبر دادند و قادر به “بازدید از آژانس های گردشگری و هتل ها خواهند بود. زیرا در این شرایط ما شروع به شروع ایران کردیم. ادبیات لازم در زمینه گردشگری به ادبیات نیاز دارد.

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری iraneconomist

دیدگاهتان را بنویسید