رکود در بازار لاستیک خودرو

تبلیغات بنری

به گفته اقتصاددان ایران ، به گفته اقتصاددان ایران ؛ آغاز انجمن خواهر در ماه ژانویه نشان داد که قیمت 20-4 ٪ از فینال ها به دلیل تغییر نرخ ارز و نرخ ارز است.

اما در ارتباط با سری سازمان پشتیبانی خبری ، قیمت سازمان قیمت خاتمه یافته است: “هرگونه رشد محصولات تولید شده در خارج از دستورالعمل های عمومی سازمان تأیید نمی شود.”

در این مرحله ، تا زمانی که از پشتیبانی لاستیک پشتیبانی نشود ، از پشتیبانی موتور کمک ، دوره رشد بزرگ هزینه های تولید و نرخ ارز ، هیئت مدیره کاهش نرخ های جدید جلوگیری می شود.

در همین حال ، نماینده تولید کنندگان تایر در ژانویه 8 ٪ در حال رشد است ، اما به دلیل رشد هزینه های تولید ، تغییرات قیمت منتخب در مرحله انجام شده است. این مذاکرات

مصطفی فقط فقط هزینه تولید کنندگان روزانه به طور قابل توجهی قیمت مواد اولیه وارداتی و محلی و همچنین هزینه های حمل و نقل را افزایش می دهد. یک مشکل با مشکل

– مخارج ما آورده شده است ، – وی افزود که وی در حال مبارزه با بسیاری از مشکلات صنعت تایر است.

به گفته نماینده انجمن تایر ، با وجود هزینه رشد هزینه های تولید در بخش صنعت در بخش صنعت در سیزدهمین کارخانه OSA ، ما به مدت ده ماه از سال جاری 32 درصد رشد کردیم.

* هیچ مشتری در رکود لاستیک / لاستیک های دولتی نیست

محمد رضا ، رئیس تایر ، نفت و مجازات های تهران ، همچنین در مورد وضعیت بازار قیمت های بازار صحبت کرد: “اما نه تنها قیمت بازار بلکه در قیمت مصوب نیز.

این التهاب قیمت کمی در بازار تایر دارد ، “تنها 80 درصد از انبارها باعث فروشندگان شده اند زیرا فروشنده ثبت نام نمی کند ، نمی تواند ثبت شود. لاستیک و لاستیک.

منبع: tasnim

تبلیغات بنری

منبع : خبرگزاری iraneconomist

دیدگاهتان را بنویسید