کارشناس محمود جگدی -مذهبی سید – در مصاحبه ای با ایران ، اقتصاد این است که بسیاری از محافل مذهبی از داستانهای وقایع و وقایع آخرالزمان در منطقه صحبت می کنند. تولد ناجی بشر فرصتی برای حل این بحث ها و مهدیفا است و تا پایان زمان و توجه به نیاز انسان و جهان نیاز به انسان و جهان را در نظر می گیرد. و حرکت ناآرامی ها ، نیاز به انسان ، عدالت ، صلح و صلح است. امروز ، بسیاری از کشورها حاکمان بی کفایت و سرکوبگر را تجربه می کنند و علاقه انسان را به این دنیای مشکل ساز ترجیح می دهند و آنها در تلاشند تا منافع انسانی را در این دنیای مشکل دار ترغیب کنند و عدالت را در این دنیای آشفته ترویج کنند. اما شخصی که ادعای امام زامان این تکلیف را دارد ، به امام زامان می پردازد و پیامبر را برای بشریت و رهبری ارزشمند درخواست می کند.
عرفانی
این است که محبوب ترین دیدگاه ما از امام زامان را تغییر داده و با تغییر محبوب ترین دیدگاه های ما از امام زامان ، سطح استریت خود را تغییر دهیم. امام زامان (AS) ، مانند شخصیت در خیابان های درد و رنج. در مقابل ، امام اسلام را با اسلام با دولت کریمه می شناسد. و در افتتاح فلسفه سیاسی امام ، زمان زمان زمان امام تشنه رابطه ما با امام است ، به جز عزت ، به جز عزت. بخشش و توزیع عدالت.
یک متخصص مذهبی باید برای دیدگاه خودخواه ، شخصی و مردمی تلاش کند ، “ما در تلاش هستیم تا دیدگاه خودخواه ، شخصی و عمومی خود را ارتقا دهیم و سید مورتدف و المام هنوز چنین معلمان سیستم زندگی امام هستند. آنها می گویند که ما تقلید نمی کنیم سطح “فرت” از پیامبر ، “تفاوت” جامعه بشری از فقر و فساد. (ص) و شیعیان ، پیامبر (Saiz) و مسیح (سیز) و پیامبر (ص) و امامان امام. به معنای این است که تمام جنبه های این مسئولیت و زندگی آن سزاوار معنا نیست و در آن زمان به خدمت نیست.
امام زامان (AS) ، این گارد الهی برکت زندگی الهی است زیرا از نعمت های جامعه و ظلم جامعه جلوگیری می کند. فساد ناپدید نمی شود و پدیدار نمی شود: چه موضوعاتی در موضوعات اصلی موضوع میانسال و پایان امام زامان (AS) اولویت بندی است؟ برای پاسخ به این سؤال ، ما برخی از روایات پیامبر (SAAS) و امام های بی شرمانه را در نظر می گیریم.
هدف از ظهور امام زامان (AS)
وی گفت: “امام (As) یکی از مأموریت های امام را برای تفسیر نعمت های الهی و آیه این آیه نجیب اعتراف کرد: برای از بین بردن حقیقت و نابودی اشتباهات. زیرا ، اگرچه جنایتکاران خوشحال نیستند [۱]آنها گفتند: “هو الیزی و یاتامی و یاتامی و یحیی گفته شد. یعنی او (خدا) کلمات را گرد هم می آورد و نعمتهای کاملی را به ارمغان می آورد. خود خدا منتظر عدالت و بی نظمی از طریق او است. [۲]بشر فریاد امام (AS) این بخش از آیه شریعت ، پیامبر (ص) و پیامبر (پنجه) را توضیح داد. و خداوند دروغ و حقیقت را به قول خودش از بین می برد. او راز قلب قلب ها است. [۳]او گفت ، “پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و پیامبر اکرم (ص). یعنی خدا آن را بیهوده می کند ، و معنای سخنان او صادق است ، یعنی توسط امامان خدا. [۴]بشر
به امام آس (ع) ، پیامبر (صلح و نعمت های خدا بر او) به بسیاری از احادیث ظاهر ساعت امام (ع) داده شد:. او و امامز. در آخرین خطبه اشورا ، امام حسین به نعمت های حسین اشاره کرد: “اوه بی آل بابی” ؛ اگر خدا کورکورانه کور نشود ، یک خانه سرزمین خدا نخواهد بود ، اما او آنها را از او بیرون می کشد. Wil صelى الله عليه وسلم يلليليه الله ايه الله الا الله الله الع الله الی الله مليه مل ī الاⁿⁿⁿⁿⁿⁿⁿⁿⁿⁿⁿⁿạ اله مليه مليه مليه مليه مليا اللا اللا اللا اللا اللا اللا ال الا الا اللا سلا االی اث ا ال ẖ ẖ ق ق ق ṣ ṣ ṣ o ا ، علی علی ẖā »؛ فراوانی بهشت با میوه های زیادی از شاخ درخت شکسته شده است. میوه های زمستانی در تابستان و تابستان مصرف می شود [۵]بشر یا امام ساگد (SA) نعمت های این بشر را توصیف می کند: وقتی تورقورا ظاهر می شود ، خداوند از هر نظر آفات را از بین می برد و قدرت خود را از هر نظر به او باز می گرداند. [۶]بشر
کارشناس مذهبی: ابو سعید خدی ، پیامبر (صلح و نعمت خداوند بر او): او همان پیامبر (SAAS) است. اجازه دهید جورا و زولیا آله. [۷]؛ ؛ یکی از ملیت من به سنت های من می آید ، خداوند نعمتهای او را از بهشت می فرستد زیرا فقط روی زمین است و زمین عادلانه خواهد بود. و در روایت دیگری از پیامبر گفت: “آسمان بهشت و سرزمین همه گیاهان زمین را بالا می برد و اوضاع ما زنده است. آنها خیلی ها نعمت ها را دیدند.
دولت کریمه: ما خدای متعال ، جلال و پیامبر (صلی الله علیه و آله) و پیامبر (صلح و نعمت خداوند بر او) و پیامبر (صلی الله علیه و آله) هستیم. “من” ؛ خدایا ، که شما اسلام و دولت دولت کریم را پیدا کرده اید ، و مطیع باشید و ما را به مسیر خود فراخواند. جهان و آخرت از نعمت های آن روز هستند.
وی گفت: “اسلام و مسلمانان با دعاهای ایمان خدا به این دعا و اقامتگاه تبدیل می شوند. مطمئناً او مؤمن خواهد بود. علم ، فناوری ، سوسیالیسم ، امام زامان ، شروع امنیت ، امنیت و زندگی مدنی و گورستان کامل و اخلاقی خواهد بود. ستمگر و حمایت از انتقام: به این دو وعده الهی داده می شود: [۸] “وفاداری خدا ، پیامبر (ص) و پیامبر (SAAS) [۹]بنابراین ، در هنگام ظهور دعای امام ، می فهمیم که ظاهر فرار است و از خشم الهی در امان نیست ، زیرا پیروزی الهی درست است. بنابراین ، اگر چنین است ، این واقعیت است که این امام زامان (PBH) ساختن یک عدالت عادلانه و درست و درست و مکاشفه است ، منطق قرآن باید شکسته شود ، و او می گوید: یهودا فومانا فومن و مال من [۱۰]قرن ها ، قرن ها ، باید توسط امام زامان تعیین شود. این کار خون پیامبر و امام حسین (ع) است زیرا خون پیامبر ما (ص). پیامبر Tadasat این خون را می گیرد زیرا این حق است که با عدالت و خون خون امام حسین (PAT) آشنا شوید.
در یک نظر تزئینی [۱۱] امام محمد باکر (AS) در تفسیر این آیه ، گفته می شود که این در تفسیر موارد زیر ذکر شده است. کسی که معصومیت را می کشد به او یک نیروی مشروع و سلطنت داد ، بنابراین از خونریزی تجاوز نمی کند ، اما او یک یاور است. او گفت ، “او گفت ،” حسین از خون خون ما و عجیب ما سؤال می کند ، و او گفت: “قربانی عجیب بود.”
امام موسی بن جابفر (AS) به این سؤال درباره صاحب المر پاسخ داد: او عجیب و غریب ، فقط به دور از خانه ناپدید شد و از خانه جمع شد. [۱۲]بشر خون به موتور ریخته می شود ، اما هنوز تلافی نشده است. در طول بازدید حج ، ما در مورد امام حسین (واجد شرایط) اظهار نظر می کنیم: ما ابل ولاسور را بیان کردیم. پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلامت خداوند بر او) در این حدیث آشکار شد زیرا او با مؤمنان بزرگ ، امام حسن و امام حسن سرباز است.
چگونه آماده هستیم؟
او به شیعه و پیامبر (ص) پناه می برد تا دین را ظهور کند و امام فوق طبیعی را در قلب آنها ببیند. ظهور و ظهور اقتدار خدا می تواند برای جستجوی سبک زندگی مؤمن و محافظت از این سبک زندگی مقاوم باشد. مخالفان ، دشمنان و آنی و جنی بدون شک سعی در تبلیغ ارتقاء عبادت و سبک زندگی بد دارند. بنابراین ، ما باید سبک زندگی و ثبات وفادار را ادامه دهیم. دانش و دانش مربوط به AHL -Bitten ، به ویژه سن و وداع امام ، و تصویر Frif the Division و بیان گناهان خدا.
جاوا: “امام اتفاق نمی افتد و این شرایط شکل نمی گیرد و این شرایط برای آن کافی نخواهد بود ، زیرا ما برای انجام این کار کافی نیستیم. بنابراین ، طبق این قوانین قرآن ، ما هستیم. “خدا خدا یاگال است” ، به نام جاگر [۱۳]بازی برای تغییر وضعیت فعلی برای ظهور به نظر می رسد که به نظر می رسد به نظر می رسد اولین قدم های این رویداد بزرگ را برداشته است. البته علاوه بر اراده برای تغییر این آیه نجیب ، که می تواند این آیه نجیب را تغییر دهد ، این بخش همچنین به زمینه ای بستگی دارد که نیاز به توضیح گسترده و مفصلی دارد. امیدوارم که کمیسیون امام توسط ناجی ناجی ناجی جهان ظاهر شود و برای عمر طولانی رنج ها و ابعاد خرد شده این جهان و این ناظر الهی و “دا” است.
منابع:
1 – سوره آنفال ، آیه 2
1- Nazim Al-Natat Al-Hajjj Al-Hajj Al-Ghostb ، C ، p.
1 – سوره ، آیه 2
1- اظهار نظر در مورد برگر القران ، V.
1- بازیر ، ص.
1- عدم حضور نامن ، ب.
1 – Enewayid Chalience.
Surat al-ayther 1-2
1 – سورات العرهام ، 2
آیه 1-2 ، آیه 2
1 و جلد دوم.
1 – کالام الدین و همه المنایما ؛ سی دی ؛ اجاق گاز
1 – Surat Al -Rauz 2