به گفته یک اقتصاددان در ایران ؛ این ماشین میزبان خودرو است که یک ساختار مستقل است ، در زیر کاپوت خودرو ، یک توربوشارژ 2 -Liter VGT و E Mom Allnb ، که می تواند توسط یک اسب در 1 و 2 نانومتر گشتاور در 2 تا 4 موتور ایجاد شود.
علاوه بر این موتور بنزینی ، مخزن همچنین از یک موتور همزمان همزمان برای آهنربای مرکزی استفاده می کند که به 2 کیلو وات می رسد ، معادل 2 اسب بخار و 2 نانومتر گشتاور. اگر به سادگی محاسبه کنیم ، می توان گفت که کل انرژی اتومبیل وارد شده از مخزن حداقل روی کاغذ است ، بیش از 2 اسب بخار و گشتاور 2 نانومتر.
موتور الکتریکی این ساختار ترکیبی -در ساختار باتری های مخزن 2 ، باتری های لیتیوم می آید که می توانند با ظرفیت 1.2 کیلووات در آن قرار بگیرند و هر محموله چرخه شارژ ، در حالت رانندگی هیبریدی و رانندگی هیبریدی ، می تواند از شعاع خودرو فراتر رود.
مخزن 4 همچنین از فناوری شارژ سریع استفاده می کند و باتری های اتومبیل طی یک دوره 5 دقیقه به 2 ٪ تا 5 ٪ می رسد.